Tema: Re: Kawasaki ER 6N
Autorius: Ingodas Vytrastas
Data: 2010-09-10 12:15:34
2010.09.10 11:41, dpi rašė:

> "Ingodas Vytrastas"<ejs@no.where>  wrote in message
>
> Nenukreipinek temos. Bandom is ejs isgauti slaptus KET punktus kaip
> pervaziuoti kamsti nepazeidziant KET.

praktiniai mokymai prasideda 17:00 ;)

> O kaip "tarp juostu" eina vaziuoti? Tiesiai ant jas skiriancios
> linijos?

na kodėl? Kažkaip man beveik visuomet lieka vietos dešinėje eismo
juostos pusėje. Tautinis bruožas - užimti kairiausią eismo juostą veikia
ir čia :)

> Ir tai motociklas ne toks siauras, dalis jo vistiek bus
> juostoje kurioje jau yra automobilis,

it depends. Kiek kartų teko taip apvažiuoti MZP - nei karto nestabdė.
O kiek teko su JAIS kalbėtis neformalioje aplinkoje: telpi - važiuok;
užkliudysi stovintį - pats kaltas; abiems judant kliudys šoną - žiūrėsim
kuris buvo kairėje.

 > o salia vaziuoti ta pacia
> juosta draudziama.

tai kad ne. Reikia tik išlaikyti saugų šoninį atstumą.

>  Nera nei vieno automobilio modelio, salia kurio
> KET leidzia vaziuoti vienoje juostoje.

jei tiksliau, nėra daug auto medelių, kurie judėdami sutilpų šalia moto
toje pačioje eismo juostoje.
--
  ejs