Tema: Re: Įrankiukai
Autorius: Rokas
Data: 2010-09-06 13:50:30
Ner cia ka deti - organizacijos jokios nera, tai net geda ir rodyti :)
Kruvom pakampiuose ir po visus namus spintose ishdeliota... Be to, yra
nemazai spec. yrankiu, apie kuriu turejima net nezinau kol neprireikia :)
Kad ir koks voztuvu ishemejas - iki praeito menesio net nezinojau kad toky
turim.

O jei del pradejimo kaupti nuo nulio - plaktukas, raktu komplektas,
atsuktuvu komplektas, ir galvuciu komplektas. Ir geriau pirkti pacius
geriausius kokius tik gali ypirkti - nera nieko blogiau, kaip prasisukantys
raktai ir atsuktuvai - ir varztus sugadina, ir nuotiaka sugadina, o ir
prasisukes raktas po to vieta garaze uzima, nes yranky ishmesti kazkaip
ranka nekyla...