Tema: Re: Klausimas motopyrdu meistrams
Autorius: Eciffo
Data: 2010-09-02 12:49:09
95km/h  labai normalus greitis sitai pyrdai.Su salyga jai tai "tikri" km/h.
O seip jai nori isitikinti -ziurek ar dirzas ne padiles.1-1.5mm nudilimas
nuo nominalo= minus 5-10km maksimalkes.
Ant variatoriaus leksciu pazymi markeriu kelis bruksnius,pavaziuoji max
greiciu ir tada paziuri iki kiek nusitryne markerio"metkes".Pagal tai buna
aisku kiek dirzas islipa i max .Norma turi but berodz ~5mm iki lekstes
krasto.Kuo dirzas plonesnis,tuo maziau jis pakyla.