Tema: Re: 3 klausimai
Autorius: Darius
Data: 2010-08-29 00:32:24
Bandau isversti, kaip as supratau:

1. zmogus megsta vaikscioti pats. Iesko tiksliu koordinaciu, kurias galetu
irasyti i savo Garmin.

2. nedideles apimties prozos kurinys apie turko likima Londone.

3. zmogus praso patarimo, atsakyti reikia "taip". Toliau jis pats zinos, ka
daryti.

Apskritai minetas asmuo gyvenime vadovaujasi idealistine pasauleziura, taciau
retkarciais nevengia pakelti stikliuko. O Ford Ka pirktu nesiderejes.