Tema: Re: duslintuva pameciau
Autorius: wundis
Data: 2010-08-27 16:07:15
tai hule tau duda jei su ausinuku vazineji. gi girdisi geriau, ir siaip
atrodo kad smaugi visa laika.
varyk be dudos, nu.

siaip jei snekam apie pati gala tai jie ganetinai brangus buna. nepatiks.
bandyk ieskoti skelbimuose kas pardavineja bandita, buna kad turi keista
duda ir stockine kaip atsargine, gal prastums kas. arba dauzto ieskok. taip
pat skelbimuose.