Tema: Re: Konkreciai: Pegaso kol kas nepirksiu
Autorius: ukw
Data: 2010-08-22 14:53:38
cia taip buna visiems, kurie nusiperka sena sena  kuwalda uzh kelis litus ir
pradeda isivaizduoti, esantys ahujenni supermenai ir visuose kituose eismo
dalyviuose pradeda matyti potencialus lohus, kurie su masinom shoka
lenktyniauti su sena kuwalda.

kai pasivazinesi ne vienus metus ir nusipirksi normalu motocikla, tavo
pasauleziura pasikeis ir pradesi jaustis eismo dalyviu, o ne superherojum