Tema: Re: Patarkit, gerai? ta detale
Autorius: Darius
Data: 2010-07-30 18:56:24
Zodziu, pirksiu turbut as ta Pegaso. Siaip nesu prietaringas, bet, kai
pamaciau jo valst. Nr., tai pamaniau, kad taip ir turi buti. :) Kai turejau
kazkada seniai pirmaji, tai jo skaiciai buvo 44-44 (atsitiktinai tada taip
sutapo, is eiles duodavo numerius). O sito - 44. :)

Dabar pats rupinuosi jo starterio sankabos remontu. Klausimai:

1) Ar reikia keisti tik ta toki guoliuka, ar ir dantrati, ant kurio jis
uzsimauna? Man sako, kad galbut reikia keisti abu kartu, nors dantratis
atrodo gerai.

2) Kur ieskoti tu detaliu konkreciai (parduotuves pavadinimas ar
interneto adresas), ar reikia nuimti sugedusias ir su jomis vaziuoti į
parduotuve, ar ir taip (galbut telefonu?) zinos, ko noriu? Nes dabar viskas
surinkta, tai nuimineti reiktu pas meistra varyti, siokia tokia gaisatis.

Aciu. Darius