Tema: Re: Parduodu TULA TMZ 5.952
Autorius: Quicker
Data: 2010-07-04 01:15:40
On 2010.07.03 23:40, Tomas wrote:
> Idomus daiktas, jaunystej buvau apsvaiges del tokio kokius cielus kelis menesius.......
> Cia jis shviezhiai nufotografuotas....? Jei taip, tai atrodo afigienai ishlaikytas. Bet kiek turetu kainuot, net nzn, tavo preke, tu ir sakyk kaina.

Fotografuotas siandien (na, jau vakar), nieko ten ypatingo nera su tuo
uzlaikymu, tiesiog nedaug naudotas, as pats su juo vaikystej po miskus
susukau 1000km, paskui dar bratkis pakartojo ta pati, pastaruosius
keleta metu buvo pora kart uzvestas ir apie garazus pavazineta...

Del kainos, tai man paciam suprantama, kad norisi kuo daugiau, bet ir
parduoti norisi, tai uztat ir klausiu - gal yra kas nusimano kainose,
nes as ne prekeivis, tiesiog daikto gaila, kad dulka nenaudojamas.