Tema: Re: Motociklo T.A. ir dokumentai - keletas klausimų.
Autorius: Casper
Data: 2010-06-28 10:37:31
Siemet man ziurejo ar dega/mirksi visos sviesos kurios turi degti ar
mirkseti, priekines lempos svietimo auksti vietoj su tikrintoju
"suregliavom" :), na ir patikrino stabdzius. Visa procedura uztruko nepilnas
10 min.
Manau, kad vaziuojant i TA butinai svarbu tvarkingi popieriai (draudimas,
reg. liudijimas, etc.) ir kad moco bendra isvaizda butu bent jau padori ir
neatrodytu mocas kaip 100 metu droztas, vartytas ir tt tam, kad nekiltu
noras tikrintojui pradet ieskot slieku dusliarkej ar prie konors prisikabint
;)