Tema: Re: motociklo pasirinkimas
Autorius: Velnias
Data: 2010-06-21 20:14:28
Nu ant tikros britvos is principo nesedesi kaip ant enduro, ar tu 2 metru,
ar 1.7 metro.

Dar yra visokie sport touringai, kaip VFR'as, GSXF Katana, ar ZZR'as,
kuriuos kai kas laiko britvomis, tai ant ju maziau rangytis reikia, maziau
sulenktos kojos ir maziau uzgriuves ant vairo buni. Ant Katanos man su 192
ugiu visai patogiai gaunasi sedeti pvz, bet aisku tai vistiek kitokia
sedesena negu ant enduro, ir dar kitokia negu ant cruiserio.

"-RaMaS-" <ramgavNOSPAM@gmail.com> wrote in message
> Ant visu situ su 195cm butu embrionas.. Mano 194cm, tai vieninteliai
> tinkami mocai - enduro drambliai. Varadero, V-Stromas, GS etc
> Gal cia as tik vienas toks, kuriam uzteko tu 9men embiono pozoje buti..
> Pazystu keleta aukstaugiu, kurie ir su kavom zzr ir su gikseriais
> vaziuoja...
>
> --

> -RaMaS-
> Kaunas