Tema: Re: Q: TDM 850 pradejo nesikurt saltas
Autorius: pranZo
Data: 2010-06-15 10:14:57
turiu ji kol kas virs menesio laiko. kol kas buvau labai patenkintas, kol
aisku nesugedo :)
aukstas, patogus, garsas irgi toks, kad girdisi kai vaziuoji, o ne kaip pas
britvas - isgirsti, kai matacyklystas tau su salmu y stikla pabarbena :))))
manevringas, lengvai valdomas.
kol kas nieko netaisiau, bet jau kiek visiems gyriausi, tai sake su modeliu
labai pataikiau. daliu sake daug, lengvai gaunamos, kai kas tinka ir nuo
kitu mocu.