Tema: Re: amerikonas
Autorius: EDO
Data: 2010-05-30 22:25:52
sveiki,

praejau as sertifikacija. su faromis situacija tokia - tikrino kad ant faros
butu E raide dar ant faros ieskojo A raides kuri reiskia jog fara pagaminta
ir naudojama su pazibinciu. Beje ant mano faros nebuvo A raides anot
tikrintojo tai reiskia kad pazibintis imontuotas rankomis nors as ja pirkau
cia vilniuj (moto4you) - pavyko sutarti kad praleistu. posukiu stiklams
jokiu reikalavimo nekele  svarbu buvo kad priekines nesviestu kaip
pazibinciai. gale privalejo sviesti pazibitis ir dar turejo buti
priklijuotas raudonas atsvaitas.

iki
EDO