Tema: Re: Gal kas galit zinot kokios info apie sita egzemplioriu: Honda VT
Autorius: Casper
Data: 2010-05-13 11:36:20
Pernai buvau Italijoj ir uzmaciau toki daikta kaip Triumph Scrambler, nu
blyn niekaip man jis is galvos neiskrenta nors tu ka :) Vienu metu jau buvau
susirades varianta nebloga ir transporta, bet galima sakyti paskutiniu
momentu persigalvojau. Bet jauciu, kad as toki visvien pasijamsiu, jei ne
siemet, tai kitamet tikrai :)