Tema: Re: stacionarus radarai
Autorius: roniz
Data: 2010-05-09 20:31:26
nu tame ir reikalas, kad prieky numeriu nera, o radarai is galo nefotkija
kol kas,
nors yra kelis persukti priesingon pusen, tai matomai nusimato ir is galo
fotkinimas
specialiai motociklams :)
klausimas tik ar  uzteks kantrybes mentams bausti savininkus uz duomenu apie
vairavusi
asmeni nepateikima, nes visi gi tvirtins, kad nugara ne mano :) na, su motu
prasinesus
tai pigiau turbut moketi uz duomenu nepateikima, negu uz greiti baudele :)