Tema: Re: kokia bauda uz vaziavima be salmo (mopedu)?
Autorius: dp
Data: 2010-04-16 11:20:47
Atsakau. NE NEJAUCIU.
Turiu motociklo teises jau 9 metus, per ta laika teko vazinet nuo Jawu,
siuolaikiniu enduro motociklu iki GSX-R 1000 cc. Visada su pilnom apsaugom.
O su 61 m. mopeduku kurio maximalus greitis apie 35 km/h vaziuodamas
pazvejot salmo tikrai nesidesiu.
Visus kuriem tai atrodo nesaugu ar ne pagal taisykles nuosirdziai uzjauciu,
jus nebemokate dziaugtis gyvenimu...

Jokio priesiskumo, tiesiog mano nuomone.