Tema: Re: zikleriu didinimas padidejus kubaturai
Autorius: Karolis POLIKŠA <worekarolis@gpastas.lt>
Data: 2010-04-15 19:54:26
Na samopalas tai nelabai tikslu :) Kaip issiaikinau tai Keihin ziklieriai
numeruojami mm diametru kas 0.001 ir tai kokybiski su 5% paklaida.
Neisivaizduoju kokia paklaida atsiranda nuo 0.05 mm grazto :)... O tiksliai
grezioti neturiu irangos.

Kompresijos santykis nepasikeite (11.5:1), o kubatura padidejo ~30cc. Jei
teisingai mastau tai tam paciam plotui tenka liesesnis kuro misinys. Visgi
knieti isidet didesni zikleri :)

Tai ir ieskau kas is patirties zinotu kokius dydzius reiktu bandyt.