Tema: Re: BMW F 650 1996m.
Autorius: Velnias
Data: 2010-03-16 19:23:17
Nuomone priklauso nuo to, kur su juo ruosiesi vaziuoti.

Ju liga yra starteris, tiksliau ne pats starteris, o dantraciai per kuriuos
starteris suka motora - reikia uzkurt 10-20 kartu is eiles ir ziuret ar
visada pagriebia is karto. Seip tai eilinis parketnikas, tos pacios
pakraipos kaip Honda Dominator, Aprilia Pegaso.