Tema: Re: komercija: Jawoncas ant pardavimo
Autorius: Anfora
Data: 2010-03-09 17:00:19
ble ble... YZF, jei cia kas trenktas, tai tik tu, man rodos. Kiek
pamenu,turi patalogine baime "amerikoniskiem" mocam, buk ramus  - sita JAWA
uzu balos nigdi nebuvus, gali drasiai pirkt. O jei nori pasipizdavot, tai
zinok, as jau senas, tingiu su speniais (suprask tavimi) bovytis. Bet jei
nori zmones palinxmint, tai gali dar ka nors "protingo" parasyt, as ir pac
seniai cirke nebuvau, gal pasijuoxiu.