Tema: Re: FOTO kb
Autorius: dpi
Data: 2010-02-09 17:23:27
Manau, kad nepradirbu. 5min paskambint, 10min paziuret ebay, 15min perduosiu zmogui kuris viska sutvarkys. Jei total ir sugaisiu 2-3h laisvo laiko, tai prarasiu tik newsu paskaityma ar youtubo paziurejima :)   Jei tai butu sezono metu, matyt vezciau i servisa ir imciau nauja dangteli (nors ir tam sugaisciau puse tiek laiko).
Pavargsi rasineti newsu lankytojam, kad neiskotu detaliu ebayjuje del 200lt sutaupymo. Matyt cia dauguma ant benzo neturinciu.