Tema: Re: Q: Huawei Ascend G300
Autorius: gd
Data: 2012-10-09 07:24:48
Nesioju sita huaweju jau kokie du menesiai. Didziausias pliusas -
ekrano dydis. Bet pavertus pries saule ekrane matosi mazdaug kas 5 mm
isdestytas taskeliu tinklelis. Kol kas nezinau ar nesti i garantini,
forumuose raso kad taip lyg ir turi buti ir siaip nelabai ir trukdo.

Isidejau ICS, kuris yra kazkiek letesnis negu anksciau buves
Gingerbred. Anot programeles Llama, telefonas migruojant tarp rysio
celiu kartais keliom sekundem praranda rysi, bet gal tik ta programele
taip raso, praktiskai to nepastebejau. Kalbant triuksmingoje aplinkoje
maksimaliai pasigarsintu garsiakalbiu jis kazkiek traska, todel ant
maximumo niekada nesuku. Su defaultiniu ICS per USB laida siuciant
duomenis, garso skambuciu ir sms tonai nusimusa i standartinius, kas
yra gana uzknisantis dalykas.
Baterija visai patinka. Jei su telefonu tik sneki koki 20 min per
diena, ir internetu, gps ir pan. naudojiesi minimaliai, tada baterija
istraukia 4 dienas visada, o viena karta net 5 paras, kas kaip
smartfonui su tokiu ekranu yra visai gerai. T.y pats smartfonas
budejimo rezime nera labai valgus, ko nepasakyciau apie kai kuriuos
samsungus, kurie net nieko su juo neveikiant daugiau 3 paru
neistempdavo. Jei viskuo naudosies, telefona krauti reikes kiekviena
diena, kas irgi yra normalu.

Korpusas pigus, traskantis. Traska paspaudus tam tikrose vietose, pvz
kaireje puseje ties dangelio ir korpuso sujungimu yra toks vingis. ji
paspaudus visada gausi traskesi. Galima galvoti kad surinkimo kokybe
prasta, bet kol kas niekas nesubyrejo :)

Siaip 4" telefonas bent jau mano delne toks lyg ir per didelis.
Moteriai gali buti dar blogiau. Bet viska atperka ekrano dydis, man jo
reikejo, todel toleruoju minetus trukumus. Kaina irgi labai gera,
pirkti verta.

telekomas presented the following explanation :