Tema: Re: Reikia programos
Autorius: ManXP
Data: 2012-10-03 12:19:09
Saskaita px, o su kenkimu kazkokaim zmogui (kad reiketu kreiptis i policija)
tai nera susije.

Jei kam bus aktualu, tai suveike sita programa -
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.adengappa

"Tomas D.2"  wrote in message news:k4giq2$5pd$1@trimpas.omnitel.net...

Tai bet atsilieps tau i kiekviena skambuti ir po poros sekundziu pades
rageli. Nespesi gaudyt, kaip ismusi saskaita... Kai man reikejo, tai omnio
konsultantai pradzioj apps'a siule, o jeigu ne tai i policija ir viskas.
Minejo, kad tokiu variantu jau buve ir visi baigesi sekmingai.