Tema: Re: HTC One S remontas
Autorius: McAve
Data: 2012-09-21 09:17:47
viską padarė puikiai, jokios buvusio mažo įlenkimo mažiausios žymės,
viskas veikia,  garantija lieka galioti. Kainavo 69 lt.
PS beje, su DailyCardu MTTC 10 proc. nuolaida. Neturėjau (mano atveju
px), bet prieš mane moteriškė atsiiminėjo kažkokią N8 ar N9 su 549 Lt
taisymo sąskaita - jai nuolaida nebūt pamaišius tikrai :)