Tema: Re: Tai ka vyrai manot apie Noklos pasirodyma vakar?
Autorius: pranZo
Data: 2012-09-06 15:27:14
Atrodo neblogai, "smegenys" neblogos.
Minusai - microSIM, pas 920 nera microSD, nors vidine 32gb, tai kaip ir
turetu uztekti. (pas many 16vidine/32microSD, laisvu gal 10-15, bet cia jau
mano problemos:)), ir siaip pas 820 8gb vidines, tai manau keistai cia - jei
palaiko iki 32gb microSD, tai bent vidines galejo daugiau daryt. Gaunasi,
kad pas prastesni telefona galima 8gb daugiau vietos tureti.
Neturi radijos, ner FM transliatoriaus (nu cia mano naudojamas, masininis
privalumas),
WP8 - cia kol pats neisnarsciau, nieko komentuoti negaliu.

Kol kas - gerai, bet nieko ispudingo.