Tema: Re: Padekit issirinkti Nokia E6 vs BB Bold 9790
Autorius: padugne
Data: 2012-08-16 00:19:32
On Thu, 16 Aug 2012 00:11:13 +0300, Dainiushas wrote:

> nu blyn, tyčiojies. Fotiko skaityk nėra, ekrano rezoliucija gaidiška,
> digitaizeris rezistyvinis. Akumuliatorius tie patys 1500mAh. Tikrai
> tokio norėtum? :)

Nieko sito nereikalavai. Meilam pakanka, akumas laiko, fotikas idetas.

BB ekranai ir fotikai seip irgi ne saldainiai. Ipac ekranai. Pvz
specialiai BB turejau perdaryt appso teksturas, nes vietoj pilko
gradiento gavosi bjaurus laiptai.

Kas del manes tai man reikalingas smartfonas. Su gerokai daugiau fyciu
nei tik fotikas ir meilas :)

--
kthxbai.