Tema: Ats.:Ats.:Ats.:Ats.:Smart keyboard Pro LT kalboje nėra jokių LT simbolių
Autorius: Vytooks
Data: 2012-08-06 19:14:14
Nzn, pabandžius Smart keyboard Pro, su kitom klavom verkt norisi arba net
nekyla ranka jas bandyt. O kad žodynai instaliuojasi atskirai, tai tik
pliusas, nes nesimaišo jokie angliški žodžiai. Dabar esu įjunges savaiminį
mokymasi, tai naujais žodžiais daug greičiau pildosi, ne taip, kaip Swipe,
kur reikia patvirtinimo pridėti žodį.
O galimybės ijungti rodykles dar niekur nemačiau.