Tema: Re: Bitės ryšys
Autorius: Volcano
Data: 2020-09-27 23:42:14
Geras klausimas, esu ju klientas n metu, myliu gerbiu suportas super bet
del rysio, gal ir viskas ok, bet yra Nevieriu kaimas, gyvena seni
zmones, susikalbeti normaliai n metu su jais neina, trukineja risys arba
prisiskambinti neina. (telefono rageliai keisti kelis kartus).

Kaip tik pats buvau irgi skambinau nesenai, is ten sako kazkaip
trukineji. anyway, ejau pas Bite aiskintis, kad parodytu padengiamuma
toje vietoje gatveje, deja bet padengiamumas ten silpnas/vidutinis (ar
tai raudonas ar tai gelonas) (stai ir pasekmes), padaryti nieko negali,
neplanuoja stiprinti signalo.

Nuejau i Teo ir Tele2, kad parodytu padengiamuma signalo stipruma, man
reikiamoje vietoje (zalia viskas grazu), vat ir sedziu abejonese dabar.

Tai ats butu i pono klausima, priklauso nuo lokacijos.

Volcano