Tema: Re: Sony Xperia Z3 ir ForMe FW-11, Black
Autorius:
Data: 2020-08-10 11:36:43
O pigu.lt toliau sėkmingai tą apyrankę pardavinėja. Nusipirks žmonės ir
neprisijungs. O kur perkant parašyta, koks appsas???

https://pigu.lt/lt/mobilieji-telefonai-foto-ir-video/ismanieji-laikrodziai-ir-ismaniosios-apyrankes/ismaniosios-apyrankes-fitness-tracker/forme-fw-11-black?id=24289745&feat=search&keyword=ismaniosios+apyrankes

Ir beje, čia TOP prekė!! :)))