Tema: Re: Ar jau yra ICS Galaxy Note m
Autorius: padugne
Data: 2012-07-04 20:41:33
On Wed, 04 Jul 2012 07:03:26 +0100, klaustukas wrote:

> manau, apsikamu lauku kiekis sumazetu kraunant maziau sh and originalaus
> produkto. del punkto nr.2 viskas suprantama, bet imidzas irgi
> reikalingas, nes tas pats vartotojas gali sekmingai pereiti i kita
> platforma, kurioje update visi gauna is karto, o ne trys salys europoje
> ir keturios azijoje, tada petro eile is elektrenu, o rytoj gal ir jonas
> klaipedoje gales naujesne versija atsisiusti.

Gamintojai kol kas visai pagristai mano, kad daugumai juzeriu tie
updeitai kaip ir px. Tiek px, kad jei nepakisi tiesiai po snapu, tai net
nepasivargintu instaliuot. O-kam-reikia-juk-ir-taip-viskas-veikia.

Zymiai labiau uz tai jie vertina "hook on" efektus. Kada vartotojai
pripranta prie vieno skino ir po to tingi persipratint prie kito. Todel
visi taip uzsispyre ir bando padaryt nesvarbu kad nezmoniskai bet butinai
kitoniskai. Su viltim kad uzkibsi ir sekanti telefona pirksi irgi is ju.
Gamintojai apskritai noretu, kad tu pirktum ne kazkoki ten androida, o
butent ju skina. Pvz toks HTC net ir techniniuose spekuose labiau
pabrezia Sense vX.X, o ne Android vX.X.

Todel i tuos skinus investuojami ne tokie jau mazi pinigai ir aukojamas
updeitu greitis.

Kam visos tos versijos labiausiai ne px, tai yra developeriai. Tik beda
tame, kad gamintojams tie developeriai yra totaliai px, jie androido
"ekosistemoje" tik sveciai. Siandien jie daro androidus, jei rytoj kazkas
pasiulys ka nors pelningesnio, be jokiu skrupulu pereis kitur. Todel ir
updeitu del to neskubins.
Guglius visa tai zino. Todel is vienos puses ir gamina tuos Nexus
devaisus. O is kitos svarbiausias "fycias" nuportuoja ir senoms
versijoms, todel developeriai pernelyg ir neverkia.

As va ir pats svilpike naudoju actionbara, kuris atsirado tik honeycombe,
nors svilpikas veikia nuo 2.2. Arba tarkim dabar pamazele perdarineju
fragmentams kurie irgi atsirado tik honeycombe, bet guglius siulo
compatibiliy biblioteka nuo pat 1.6

Realiai tai vienintelis problemos sprendimas yra pirkt Nexus. Kitu keliu
nera. Guglius zinoma galetu koki pusmeti marinuot gatava nauja versija
kol gamintojai perdarys savo skinus. Bet gamintojai tada turbut dar
leciau upgreidins.
Guglius juos gali bandyt paimt uz pautu, tipo arba darot greit updeitus
arba neduosim gmailo/marketo/etc. Bet aniem nepatinka kada juos ima uz
pautu, todel reakcija bus labai nuspejama. Bus arba amazono scenarijus
arba apskritai susimes kokiam tizenui, mozilla os ar pan. Jie jau ir
dabar taip daro, ziurek toks samsungas bando visaip kaip dubliuot
gugliaus servisus. Savo marketas, savo muzika etc etc. Bando netgi patys
reklama pardavinet, kas apskritai yra virs naglumo.
Kitas paemimo uz pautu budas butu liept motorolai negamint skinu, t.y.
juos de facto paverst i nexus gamintoja. Bet kiti gamintojai tai tikrai
vertintu kaip karo paskelbima.

Beje, manau net ir su dabartiniais nexus yra taip, kad jei jie taptu
"pernelyg" populiarus, tai gamintojams automatiskai praeitu noras juos
gamint.

--
kthxbai.