Tema: Re: Adobe Flash
Autorius: Aladdin
Data: 2012-07-04 10:35:08
Kai uz mane kazka kazkas nusprendzia, tas NEPATINKA. Is karto atsiprasau jei suklysiu, bet pas Apple
mobiliakuose flash'o niekada nebuvo, taip kad ir nutraukti nebuvo ka. Buvo is karto nuspresta, kad
tai kreiva technologija, ganetinai sodinanti telefono baterija, jei kas kreivai parasyta buna ir ne
tik, todel buvo nuspresta jo tiesiog nedeti i iOS. Jei klystu - pataisykit. Daug kas su tuo gincytis
gali, gerai tai ar blogai, bet kad bugovas tas flash'as pripazysta ne vienas programeris ir ne du.
Ir ne kiek nesigailiu ir nekeikiu Apple del to, gal del to kad to flash is vis beveik nereik ir jo
nepasigendu. Siaip ir ka noreti supratimo is android fanatiko, kuris nemato ir nesupranta kad
Android'u pasaulis dar nesibaigia:)

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!