Tema: Re: Q. Kokie reikalai su cracked app for androd?
Autorius: Audrimas
Data: 2012-07-03 10:01:10
1. Mokamas ir nemokamas programeles gali siustis pvz is
https://play.google.com/store. Nulauztas mokamas pvz is www.apkmania.com.
Beje jei nusiperki mokama programele ir per 15 minuciu nusprendi, kad ji tau
nepatinka, isinstaliuoji ir pinigu nenuskaito.

2. Aparato root'int/jailbreak'int nereikia, jei programele to nepraso.
Mokamos nuo nemokamu dazniausiai skiriasi reklamos rodymu. Jei pvz taves
nenervina reklama o programos vienodai elgiasi nepriklausomai mokama ar
nemokama versija, tai gali imti nemokama. Reklamas galima "uzdaryti" su tam
tikrom programom, bet dazniausiai reikia lauzti telefona.

3. Konkreciai nepatarsiu bet gali pabandyti slovoed pvz.