Tema: Re: Sony Xperia S fotoaparatas
Autorius: Renaldas Kanarskas
Data: 2012-06-27 14:35:48
Na as nufotkines jau ne simtus ju, gal net ir tukstancius, laikau balto
popieriaus fone. Muiline su tuo susitvarko puikiai, fokusa gaudo irgi
praktiskai is pirmo karto, nu o sitas net sunku paaiskint, bet varineja
pirmyn atgal, ir nieko nesufokusuoja ...

"svk"  wrote in message news:jseqve$fv3$1@trimpas.omnitel.net...

Autofokusui reikia kažko kontrastingo, ir tos dantų rengeno nuotraukos
toli gražu neatitinka šio kriterijaus, ypač, jei tik jos ekrane ar
padėtos ant kokio juodo paviršiaus. Padėk šalia kokį baltą popieriaus
gabaliuką ar fotkink ant balto popieriaus padėjęs. Žodžiu
paeksperimentuok ir pagerės tas fokusas.