Tema: Re: MobileGo for Android - puikus sprendimas perkeliant kontaktus is Nokia i Androida
Autorius: rauberis
Data: 2012-06-26 16:33:37
"Vytook's" <remove_this_vytautas59@mail.ru> wrote in message
news:jsboln$29k$1@trimpas.omnitel.net...
> yra tu programu visokiu.
> as tai naudoju MobilEdit, tinka ivairim platformom
> androidui dar yra populiari MyPhoneExplorer
> o tu apie ismaniaka gerew papasakok kokie ispudziai

Labas, klausi kokie ispudziai?

isivaizduok, kai pirma karta sedai prie kompo: klavisu begale, kazkokios
programos suinstalintos, kazkokie langai atsidaro... Nu tai pradzioj gi
naudoji IE, kad i interneta ilysti, tada start-accessories-games koki
solitaira pazaidi, emaila per outlook expressa parasai ir tik paskui po
truputi pradedi suprasti apie kompa.

Panasiai ir dabar: funkciju dx, dalis ju isvis man dar neaiskios, reiks
pradet ziuret kokias programas papildomai instalint, ziuret ar reik ta
telefona kazkaip modifikuot ir tt... Darbu kruva, nera kada normaliai ir
apzvalgas ir pamokymus internete paskaityti.

Batarke va, antra diena eina i pabaiga ir like jos 49%. Naudoju panasiai
kaip ir savo noske: daug pokalbiu (tiksliau man skambina), biski fotkinu,
truputis interneto ir zaidimas su nustatymais, maigymas knopkiu, wi-fi
ijungtas, gps, bluetooth isjungtas. Maniske noske jau cypsetu, kad batarke
issikraudineja. Tai vat tokiom funkcijom, jis man visai gerai laiko:) Zinau,
kad visai kitaip bus sedint internete ar zaidziant, ar dar ka aktyviai
veikiant.

Prie dydzio irgi pripratau, i kelniu kisene telpai lengvai, bet nesiosiu
makniuke

Tokie ispudziai kuklus

Rauberis