Tema: Re: 3 saliu romai galaxy s2
Autorius: Uu
Data: 2012-06-20 12:05:44
Kas dėl WIFI - o koks režimas pasirinktas čia:

  System settings -> Wi-Fi -> Advanced (Options mygtukas) ?

Kiek pastebėjau, taupiausias variantas yra išjungti "Network
notification" bei "Keep Wi-Fi on during sleep" nustatyti į "Only when
plugged in". Tuomet budėjimo režime nebus naudojamas WIFI. Man pvz. jo
tuomet ir nereikia.

O ROM'ai tai Resurrection gal įdomus (by westcrip). Nors apskritai
paėmus, jei nori stabilaus darbo ir nenori aiškintis, kas nulūžo - tai
naudok samsungo original ;)