Tema: Re: MIUI backup ipatumai
Autorius: Bronco
Data: 2020-04-28 19:37:14
On 2020-04-28 15:52, Vytook's wrote:
> Nu va, aiškėja. Tai dabar išeina, kad aš tipo ant laikino TWRP taip ir
> sėdžiu?

Nesėdi, tu jį kaskart pats pasileidi iš kompo su fastboot boot recovery
twrp.img komanda. T.y. tu net jo nesuinstaliuoji normaliai.

> Su naujo rom'o atejimu jis dings ar ne? Prie to paties iškyla
> dar porą klausimų:

Kartoju, jei updeitinsi rom iš twrp, jis niekur nedings, jei paleisi OTA
updeitą, dings ir turėsi vėl instaliuot. Deja, bet taip yra su xiaomi.eu
rom'ais, su LineageOS tokio nepatogumo nebūtų, tik kad nėra Mimaxui 3
oficialaus LineageOS.

> 1. Dabar įėjus su kompo pagalba į TWRP, aš kažkur turėčiau rasti ir jo
> img? Tolimesni instaliacijos žingsniai?

Jei tu "su kompo pagalba" siunti "fastboot boot recovery twrp.img", tai
tu jo niekur nerasi. Tau reikia atsisiųsti TWRP.img failą ir pasidėti
telefone kur nors ar sd kortelėje.

> 2. Instaliavus TWRP, sistema lix ar išnaujo reikės flashint?

TWRP neliečia System particijos, tik Recovery, t.y. su sistema nesidaro
absoliučiai nieko.