Tema: Re: Xiaomi erai kaput - ispyzdejo
Autorius: Bronco
Data: 2020-04-01 02:15:37
Kam tos emocijos? Xiaomi visą laiką logiškais sprendimais nepasižymėjo.
O čia gal tiesiog nusprendė iš Samsung pavyzdį paimt, kuris kepa naujus
flagmanus ir deda astronomines kainas vien tam, kad ankstesnės kartos jo
flagmanai pigesniais atrodytų :)

Tai ir Xiaomi prigąsdins visus su Mi 10 kainomis, kad išpirktų Mi 9 :)
Be to, kiekvienas A brandas, kuriuo svajoja tapti Xiaomi, privalo ir
kažką brangaus modelių eilėje turėti. Kitaip nelygis prieš Apple,
Samsung ar net Google :)

O šiaip, aš net nesuprantu kam tie xiaomi flagmanai gali būti įdomūs,
kol jie ten savo MIUI kiša. Pigioje dešroje tai nors e621, nors MIUI,
čia suprantama, nes labai pigu, o kam flagmane tai, bbz.

Nors Kinijoje dar vienas toks klounas yra - Meizu :) Geležis nebloga ar
net puiki, o viduje softwarinė beveik neatnaujinama katastrofa. Ir Meizu
laikosi to šūdo įsikibę dantimis :)