Tema: Re: samsung'ASS 20 ultra
Autorius: Invertuota panda
Data: 2020-03-14 12:24:12
On 3/14/20 02:32, Bronco wrote:

> Aha, taip taip.
>
> https://youtu.be/Otq9ZOovYiw?t=440

Katra minute ten ziuret? Bo stebet visas tas 15 minuciu benchmarku
anonizmo tai biski gaila laiko.

> Nustok jau ginti tu tą Exynosą, juk pinigų tau vis tiek Samsungas nemoka
> ;) Be to, panašu, jog jau pats Samsungas pripažino Exynos fail'ą ir

As tesiog ji skirtingai nuo taves realiai vartoju ir jokiu ten lagu
normaliam gyvenime nera, net ir lyginant su aifonu kuri irgi esu
priverstas kas diena vartot. Aifonas siaip netgi kartais laggina.

> galimas dalykas, jog sekančios kartos Samsung flagmanai jau bus visame
> pasaulyje su Snapdragonais. Laikas būtų ir tau tai pripažint ;)

Pripazint ka? Kad aniems brangu daryt savo prosa ir sutare pigiau nusipirkt?