Tema: Re: Padidinto tarifo trumpieji numeriai
Autorius: news reader
Data: 2020-03-07 15:53:47
Del limito tele2 pripazista savo klaida ir pazadejo kompensuoti tuos
10eur. Taciau jie nesutinka, kad cia yra sukciavimas ir pasiule nusiusti
STOP TA i ta pati 1337 numeri. Nusiuntes gavau atsakyma, kad man nebuvo
uzsakytos jokios paslaugos :) Normalu, sukciai turi 100 skirtingu STOP
variantu, kad tik zmones nesusigaudytu kur ka siusti, o beto tas
stabdymas irgi mokamas kiek suprantu is komentaru.

Papildomai per 117 pazadejo atjungti vaiko numeriui visas papildomas
paslaugas, kad negaletu nieko siusti nei skambinti i trumpuosius numerius.

Is komentaru darau isvada, kad tas sukciu lizdas kazkaip susijes su
tele2. Jie ten turi pasiruose veiksmu plana ka daryti tokiu atveju jeigu
zmones skundziasi, bet bendradarbiavimo su sukciais nenutraukia. Matyt
apsimoka.