Tema: Re: Mi Band 4 automatiškai ne susiporuoja
Autorius: Bronco
Data: 2020-02-14 17:27:02
On 2020-02-13 07:04, vytook's wrote:
> Kai telefonas ir apyrankė pameta vienas kitą ir paskiau vėl priartėja, telefonui nepavyksta automatiškai prisijungti prie apyrankės, padeda tiktai restartas.
> Programėlei visi leidimai suteikti, Bluetooth įjungtas, bet po restarto programėlė vistiek prašo leidimui jį įjungti. Atrodo kažkoks saugumo bagas.

Pagrindinė problema, jog tu bandai Xiaomi apyrankę priversti draugauti
su Xiaomi MIUI telefonu. Xiaomi netikrina kaip jų įrenginiai draugauja
su jų pačių telefonais. Matyt, neįdomu jiems tai.

Aš esu irgi normaliai ir nemokamai pasitratinęs, kol priverčiau Xiaomi
Mi Home appsą normaliai dirbti Xiaomio telefone su jų pačių MIUI, kai
tuo tarpu ant bet kurio kito telefono ar tableto absoliučiai jokių
problemų nekildavo.

Tai ir čia bus tas pats. Bendra taisyklė tokia, dulkiniesi su visais
MIUI energijos taupymo navarotais, kurie išbarstyti po visą MIUI
randomu, o kai tas neišgelbėja, resetini BT ar visą network stack'ą, jei
ir tai nepadeda, tada resetini viską ir iš naujo bandai laimę.

Maždaug taip.