Tema: Re: gražus moteriškas išmanusis laikrodis?
Autorius: G.K.
Data: 2019-11-06 07:09:07
Realiai man siuo metu visiskai nereikalingos laikrodzio smart funkcijos kaip
grotuvas, WIFI ir GSM rysiai ir panasios. Ko man reikia tai zadintuvas, zingsniu
matuoklis, zinutes ekrane greitam nuskaitymui, vibro skambuciui ir pranesimams,
sauleje ryskus ekranas ir ilgai laikanti batarke. Man BIP funkcionalumas pilnai
tiko. Tikuosi ir GTR tiks. Siandien tikiuosi pasiimti is Skytech ir isbandyti