Tema: Re: Eilinį kartą: išmanusis telefonas vj).
Autorius: bat0nas
Data: 2019-10-22 18:04:14
On 2019-10-20 21:14, Bronco wrote:

> Nuoširdžiai pavydžiu tiems žmonėms, kam visi šitie Samsungo brukalai
> patinka. Laimingi jie žmonės :]

O siaube siaube. Aš pasiruošęs atversti tave į teisybę :)

Samsung Email

Tiesiog normalus į verslą orientuotas pašto klientas. Alternatyvos
(gmail, outlook) - kažkoks popsas palyginus. Kiek teko bandyti kitus -
kažko trūksta ir tiek.
Jau nekalbant apie juodą temą. Gmail tik šiomis dienomis bando tai
paleisti ribotoms rinkoms ir ribotam skaičiui įrenginių su Android 10.
Vienintelis nusiskundimas - prisegant nuotrauką nebeduoda pasirinkti jos
dydžio. Tenka siųsti 6,5MB dydžio jpg failus.

Samsung Reminders

Funkcionalumu atitinka alternatyvas (Keep, MS Tasks ir pan.). Tačiau tos
alternatyvos - baisios (aš naudoju Reminders tik todėl, kad integruojasi
į Launcherlį; kitus gėda kaip widgetus dėti.. nepalaiko net transparent
išvaizdos).
Nusiskundimas tik vienas - tai nėra Google Keep arba MS. T.y. nėra
integracijos su Google ar Office 365 paslaugomis.

Samsung Gallery

Tobula.

Samsung One UI (v1,0.. jau nekalbant apie 2,0)

Žmonės turbūt atsimena tik TouchWiz. Po One UI aš Nova Launcher Prime
padėjau į kamputį toli toli.

Ai tiek to. Sąrašą galėčiau tęsti ir tęsti :)
Esmė, kad Samsung'as paskutiniu metu daro viską labai gerai. Vienintelis
minusas - tai ne Google ar MS. T.y. dubliuoja funkcijas.
Kai paklausai Android 10 pristatymą ir supranti, kad visa tai jau turi
Android 9 + Samsung telefone.. tai.. iškeli galvą aukštai aukštai ir
praskrendi virš visokių Pixel'ių, LG, Huawėjų :))))