Tema: Re: Samsung Health
Autorius: Caponi
Data: 2019-09-27 21:28:32
MiFit'as yra Xiaomio appsas ir jis apima visus po Xiaomio vėliava
išleistus laikrodžius/svarstykles/sportbačius.
Amazfitas, kaip suprantu, yra tikrojo laikrodžio gamintojo appsas ir
nieko keisto, kad tiem patiem daiktam managint skirti appsai skiriasi +-
tik dizainu.
Bet labai keista, kad MiFite tu neradai Idle Alerto
(https://i2.wp.com/mrnoob.net/wp-content/uploads/2018/11/miband-settings-explained-1.jpg?resize=696%2C544&ssl=1)
- jei jo tikrai ten nėra, tai belieka daryt išvadą, kad tavo tas Verge
yra vienintelis išmanus laikrodis visoj Xiaomio gamoj (o gal net ir
apskritai tarp visų gamintojų :-)), kuris neturi galimybės to reminderio
atjungt...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/