Tema: Re: pacios pacios geriausios BT ausines
Autorius: Spakainas
Data: 2019-08-05 07:56:40
Jeigu būtum bent kiek labiau pasigilinęs, tai suprastum, kad bet kokia
kompresija sugadina scenos gylį ir žemi tampa mažiau išraiškingi. Ir čia
tas tavo lossless visai ne prie ko, net identiškai iš pažiūros
atrodantys failai gali grot visai skirtingai, nes vienas jų buvo
sukompresintas-iškompresintas! :)