Tema: Re: Re:Garmin Pay
Autorius: amenox
Data: 2019-07-13 12:38:13
Nea, upgreidinau Forerunner 935 į 945.  945 iš esmės tai ir yra Fenix 5
Plus, tik kad korpusas iš plastiko, ir kaina truputį priimtinesnė. :)

"bat0nas"  parašė naujienų news:qgc0a2$35n$1@trimpas.omnitel.net...

Aš domėjausi ir testavau Swedbank korteles (mastercard debit ir
credit) su Fenix 5S Plus.

Tuo metuv- nepavyko pridėti.

Taip pat nepavyko pridėti ir Revolut Mastercard. Nors tuo metu
Garmin puslapyje Revolut buvo sąraše prie LT.

Beje. Pakeitei laikrodį? Jei teisingsi pamenu  - Fenix turėjai.

--

bat0nas

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/