Tema: Re: s7 to ?
Autorius: Julius
Data: 2019-07-11 18:54:26
"Sarunas" <qqq@www.com> Wrote in message:
> Aciu uz nuomones...dar pabusiu konservatyvus kol i samso ir apple lygi iskils dar koks nors... ir lieku prie samso...

Į samso lygį???!!! Tu tikrai sergi. Dar vieną žinau njuvsuose
 tokį. Ir tolpopierius pas jį samso...
O pas tave?

S9.Gal ir klystu."Julius"  wrote in message news
:qg6eit$f4i$1@trimpas.omnitel.net..."KandysRomka"
 <neturiu@meilo.lt> Wrote in message:> Pikti liezuviai kalba, kad
 sony vel i vezias sugryzo su kokybe ir beveik > svariu androidu.
 Siulau apziuretTu po samso siūlai sony? Juk jiems kaip įžeidimas.
 Jie kitogamintojo net negirdėję! Čia kaip OOOO siūlyti
 žaiboratą"Sarunas" <qqq@www.com> wrote in message
 news:qg3uig$u90$1@trimpas.omnitel.net...> Sveiki,> Pries 2 men
 mano s7sukosi skalbykleje... dabar pradejo nepatikimai veikt
 >mechaniniai jungikliai.> Kokia alternatyva maniskiui, jei
 naujaziuret? Kazko daugiau nereikia, > pirstais
 ekranonerakineju...:)>>>-- Julietis

--
Julietis