Tema: Re: kas kaltas dėl sukciavimo per SMS
Autorius: Laimis
Data: 2019-07-03 12:33:41
ne is telefono tokios zinutes keliauja. Siunciamos naudojantis SMPP.
Techniskai ten siunteja galima nurodyti bet koki, nebent SMPP priegos
teikejas ta is savo puses uzdraudzia. Paprastai to nedaro, nes ju paslauga
butu nepatraukli tiem, kas suncia masines reklamines zinutes ir pan.
Konkreciai siuo atveju greiciausia isvis SMPP provaideris ne Lietuvoje ,
visos tos zinutes is kokio nors afrikos sms centro. Ka musu operatoriai gali
padaryti - tai nebent pagal kazkokius kriterijus (pvz SMS centro numeri ar
pan)  bandyti filtruoti panasias zinutes ir nepristatyti ju i rageli.