Tema: Re: pamastymai apie asus zenfone 6?
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-05-18 14:46:44
nu aš su analogišku nusistatymu kad nx mokėt už tokią nesąmonę kaip
telefonas, paėmiau Xiaomi Pocophone F1. Tai jau virš pusės metų man
atrodo, neturiu realiai prie ko prisipist. Gal ekranas stiprokai
braižosi, bet kad ten ir su brangiais visaip būna, o visas telefonas
kainavo pigiau ne Galaxy S ekranas pas MTTC :D