Tema: Re: TomTom ar Sygic ?
Autorius: skaitytojas
Data: 2019-05-06 16:44:29
man ant Samsung S7 waze luzineja, ir butent luzineja nieko nedarant,
t.y. naviguoja naviguoja ir pyst issijungia. Bet paleidaus is naujo
paprastai atsimena kur vaziavo, tai nors tiek gerai.
O beje pas jus irgi dingo toks geras dalykas, kad vidutinio greicio
ruozuose sone sviesdavo besikeicianti juosta, kurios pagalba tu matai,
kiek liko iki matavimo ruozo pabaigos. Dabar tik pranesa balsu, o
informacines juostos nebera.