Tema: Re: File manager? Android.
Autorius: Caponi
Data: 2019-05-05 23:09:15
Dar kartą kartoju - priėjimui prie sistemos visų pirma reikia root teisių.
Kitas galbūt tiksiantis variantas - jei įjungtos visos sinchronizacijos
su geruoju Googlu, abiejuose telefonuose naudojamas tas pats Google
accountas ir suinstalintas Play Games (berods taip vadinasi), tai su juo
suderinami žaidimai žaidimo progresą susisinchronizuoja automatiškai.
Beje, jei žaidimas papildomai instaliuotas, o ne "gamyklinis", tai iki
jo gal prieitų koks Titanium Backup ar analogiška programa?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/