Tema: Re: mobiliaku navarotai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-04-24 18:33:31
Sios dienos skaiciai. Triju kambariu butas Karoliniskese, įrengtas labai
normaliai, eini ir gyveni. 75000 eurų. Pradinis inašas - 15 procentų.
paskola 30 metu, 300 EUR į mėnesį. Kiek ta paskola jausis po 15 metų,
nežinau, bet ir dabar per abu gaunant nors 2000 - tai tikrai daug? O
turint specialybę - tai dabar Lietuvoje kosminė suma?

O ir Lietuva - ne vien tik didmiesčiai.