Tema: Re: Kieno darbas?
Autorius: Julius
Data: 2019-03-24 12:20:23
2019-03-23 09:06, shadow rašė:

>     - niekas nieko nesustabde, niekas nedingo ir nieko nereikia
>   instaliuot.
> Ijunk abiejuose tel nfc, suglausk aparatus nugarom ir XTM pasileis
>   automatu. Nurodysi is kurio i kuri bei ka perkelti ir persimes
>   viskas net su temom bei ekranu/appsu isdestymu ir
>   pan...

NFC nepadeda. Suglaudus sugroja ir ekranai rodo ką rodė. XMT
nepasileidžia, nes naujasniame nėra suinstaliuots XMT. Nukreipia į gūglo
krautuvę. Krautuvėje jos nėra. Aš kaip suprantu, kad krautuvėje jos
nesimato, nes ji tipo suinstaliuota. Sename ragelyje ji yra, Naujesniame
ji kaip ir bandytu leistis, bet parašo kad reikia atnaujint per gūglo
krautuvę. Lieti "atnaujinti", mirktelna kaip ir programos startinis
instaliacinis langas ir parašo "elementas nerastas". kažkas su 7
androidu tikriausiai. Po gamyklinių nustatymų niekas nesikeičia.

> O jei nesigauna - kazka ne taip darai.
> Padabok xperia assist (gausu patarimu), googlink arba tiesiog junk
>   prie kompo ir per sony companion viska sutvarkysi...
>
> Nuo Neo laiku kaskart viska perkeliu i nauja rageli ir dar nebuvo
>   problemu

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.